Termeni și condiții

Efectuarea unei cereri de comanda pe site-ul www.piesarul.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile de mai jos:

In urma cererii de comanda efectuate pe site email-ul trimis este generat automat si nu este confirmarea ca produsele sunt pe stoc.

Cererea de comanda se modifica in comanda valida si se onoreaza dupa ce sunteti contactat si vi se confirma stocul si pretul reperelor comandate.

Informatiile furnizate catre www.piesarul.ro sunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea cererilor de comanda sau a cererilor de oferta), conform legilor in vigoare. www.piesarul.ro nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

In unele cazuri, la anumite produse de origine si nu numai care se aduc la comanda speciala din depozitele externe, este necesara achitarea acestora in avans.

Produsele comercializate prin intermediul www.piesarul.ro sunt noi, in ambalajul original al producatorului. si in momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie. Daca nu ati primit aceste documente in colet, le puteti descarca din contul dvs de client de pe siteul https://www.piesarul.ro. De asemenea, atat pretul cat si specificatiile tehnice nu reprezinta nici un fel de obligatie contractuala, si pot fi schimbate fara nici o notificare in prealabil. Fotografiile produselor au caracter informativ si pot exista diferente intre acestea si produsul in sine.

Produsele comercializate de www.piesarul.ro, sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de producatori. Garantia se aplica in conformitate cu OUG nr.140/2021 privind vanzarea produselor si garantia asociata acestora si O.G. nr.21/1992 privind protectia consumatorului. Termenul de garantie acordat de www.piesarul.ro se acorda pentru durata medie de utilizare a pieselor de folosinta indelungata, conform specificatiilor tehnice ale producatorului dar nu mai mult de 18 luni de la data inscrisa pe factura de vanzare.

Produsele comercializate de www.piesarul.ro se livreaza numai in urma cererilor de comanda confirmate, in limita stocurilor disponibile. Modificarea preturilor produselor afisate pe site se poate face fara o instiintare prealabila.

La anumite produse cum ar fi: alternatoare, electromotoare, compresoare aer conditionat, EGR, pompe de servodirectie, etrieri frana, casete de directie, turbocompresoare, debitmetre, etc. pentru a beneficia de pretul afisat pe site, se poate solicita piesa veche de pe masina la schimb sau se percepe suplimentar o taxa de piesa veche. Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile. Taxa de piesa veche va fi comunicata de catre consilieri inainte de confirmarea comenzii.

Taxa de transport pentru returnarea piesei vechi la schimb este suportata de catre client.

Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de producatorul lor pe linia de fabricatie. Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi! Piesa veche ce urmeaza a fi returnata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie asamblata si curata, sa nu fie sparta sau crapata, sa nu fie indoita sau rupta, sa nu aiba urme de lovituri mecanice, sa nu se fi incercat reconditionarea ei in prealabil.


ATENTIE! la alternatoare si compresoare – FULIA SA NU FIE BLOCATA!
ATENTIE! la electromotoare – AXUL SA NU FIE BLOCAT!
ATENTIE! la casete de directie – CREMALIERA SA NU FIE RUGINITA!

Piesa veche se returneaza in ambalajul piesei noi.

ATENTIE! Anumite produse comercializate in set si nu numai, precum seturi de distributie, seturi de transmisie, pompe de apa, seturi de ambreiaj, volante, rulmenti de ambreiaj, discuri de ambreiaj, placi de ambreiaj, rulmenti de roata, fulii, termostate, etc., ale marcilor SACHS, LUK, SKF, INA, CONTINENTAL/CONTITECH, VALEO, BEHR, MAHLE, GATES, SWAG, FEBI, TEXTAR, HEPU, BOSCH pot contine piese de calitate identica sau superioara achizitionate de la subsidiare ale marcilor respective sau de la parteneri afiliati.

VA RUGAM INSISTENT CA LA PRIMIREA COLETULUI SA RECEPTIONATI CU ATENTIE PIESELE PRIMITE!

Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului.

Este obligatoriu incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat! Sesizarile ulterioare nu vor fi luate in considerare, deoarece fara acest process verbal firma de curierat nu va putea fi trasa la raspundere! Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea.

Daca totusi ai acceptat coletul, solicita curierului completarea unui process verbal si adu-ne la cunostinta situatia in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe email la office@piesarul.ro.

Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

La montarea piesei pe masina, in service autorizat R.A.R, piesa ce urmeaza a fi montata trebuie comparata inainte de montaj, cu piesa ce a fost demontata de pe masina. Nu se vor monta piese care nu corespund ca forma, dimensiuni/cote si specificatii cu piesa defecta ce urmeaza a fi inlocuita. Pot aparea situatii in care s-a schimbat varianta costructiva de pe masina sau masina are modificari care nu au fost specificate de producatori in cataloagele de origine.

ATENTIE! In cazul compresoarelor de aer conditionat – la montarea acestora se recomanda inlocuirea uscatorului, a filtrului uscator, a supapei de expansiune precum si curatarea instalatiei de aer conditionat si uscarea acesteia cu azot!

Livrarea produselor:

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri pana la orele 9.00 – 16.00:

Livram printr-o retea de transport care reduce la minim timpul in care comanda va fi livrata la dumneavoastra.

Dupa trimiterea cererii de comanda, veti fi contactat de un consultant de vanzari care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.

Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o data estimata a livrarii.

Taxa de livrare

Taxa de livrare este de 29.99 lei (in limita a 15 kg, pentru coletele ce depasesc aceasta greutate vi se va comunica taxa suplimentara pentru greutate).

Greutatea volumetrica:

In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului.

Exemple de produse cu un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):

      – Anvelope, jante, bare, capote, cutii portbagaj, etc.

Va rugam insistent ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.

Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de contact sau pe mail la office@piesarul.ro. Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva.

Garantia:

Toate produsele comercializare de pe siteul www.piesarul.ro vin insotite de factura si certificate de garantie.

Garantia legala se ofera in conformitate cu prevederile OUG nr.140/2021 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Produsele comercializate de catre S.C. EVOLUTION-CENTER.RO S.R.L. sunt interschimbabile cu piesele originale conform cataloagelor si listelor editate de catre producatori.

Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. Garantia este oferita produselor care prezinta defecte de fabricatie. In cazul in care o piesa nu poate fi schimbata sau reparata, atunci se va restitui contravaloarea acesteia.

Garantia este valabila cand piesele se monteaza intr-un service autorizat de catre Registrul Auto Roman(R.A.R)

In termenul de garantie, se asigura garantia produselor defecte din cauze neimputabile consumatorului, prin reparare sau inlocuire.

Termenul maxim de remediare a garantiei este de 15 zile calendaristice si curge de la data la care unitatea specializata de service a luat la cunostinta de deficientele reclamate de consumator. Aceasta data coincide cu data la care produsul reclamat defect, insotit de cererea de solicitare a garantiei, a fost receptionat efectiv de catre unitatea specializata de service.


Se acorda garantie pentru produsele comercializate dupa cum urmeaza:

– 24 de luni de la data livrarii pentru produsele de schimb.
– Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 24 de luni, termenul de garantie se reduce la aceasta durata. Din aceasta categorie fac parte accesoriile si consumabilele auto(covorase auto, covorase portbagaj, capace roti, huse auto, odorizanti auto, lanturi antiderapante, suporti numere auto, cabluri pornire auto, etc), filtre auto(aer, ulei, combustibil, habitaclu, etc), becuri, stergatoare parbriz, solutii spalare parbriz, antigel, lichid de frana si aditivi, etc.
Garantia acopera defectele de material sau de fabricatie iar produsele care vor prezenta acest tip de defectiuni vor fi inlocuite in cadrul termenului de garantie cu altele noi, conform legii. Termenul de garantie curge de la data inscrisa pe bonul si/sau factura de vanzare a marfurilor.

Daca, in urma examinarii produsului se va constata ca este necesara efectuarea unei expertize tehnice conform art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata, pentru stabilirea viciilor/neconformitatilor sesizate si cauza acestora, piesa va fi trimisa producatorului sau organului tehnic abilitat pentru constatarea acestor vicii. La finalizarea expertizei va vom comunica concluziile acesteia precum si modul de solutionare a sesizarii dvs. in termen de cel mult 15 zile de la primirea raportului de expertiza – astfel cum prevede art.13 alin.(2) din OG nr.21/1992-republicata.

Cumparatorul care va reclama o situatie de defect in termenul de garantie va prezenta impreuna cu piesa/piesele in cauza, urmatoarele documente:

– Factura de achizitie sau bonul fiscal emisa de catre S.C. EVOLUTION-CENTER.RO S.R.L.
– Certificatul de garantie care a fost eliberat la vanzare
– Dovada efectuarii montajului intr-un atelier de reparatii autorizat de catre Registrul Auto Roman (R.A.R.) pentru tipul de manopera executata (factura fiscala si deviz de montaj)
– In cazul compresoarelor de aer conditionat, obligatoriu, copie factura achizitie uscator, filtru uscator si supapa expansiune. Din devizul de montaj trebuie sa reiasa ca s-au inlocuit compresorul, uscatorul, filtrul uscator, supapa de expansiune iar instalatia de aer conditionat a fost curatata si ulterior uscata cu azot.
– Documentul emis de catre atelierul de reparatii autorizat prin care se constata defectiunea si sunt explicate cauzele aparitiei acesteia, inclusiv raportul generat de tester/diagnoza acolo unde este cazul (ex. debitmetre, supape EGR, senzori, componente electrice, sonde lambda, amortizoare, discuri frana, etriere, sisteme franare, injectoare, etc). 
Descarca model nota constatare
– Copie dupa autorizatia tehnica RAR a atelierului de reparatii in care s-a efectuat montajul
– Reclamatie garantie care se elibereaza de catre vanzator(acolo unde este cazul)
– Copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului in cauza
– In cazul in care expediati piesa/piesele prin curier va rugam sa ne comunicati si in scris la office@piesarul.ro data la care ati predat piesa/piesele curierului si numarul de expeditie(AWB)
– NOTA. In cazul in care produsul reclamat la garantie s-a comercializat in set/kit atunci trebuie predat in aceeasi forma. (Ex. Set/kit ambreiaj format din 3 piese, placa+disc+rulment se va preda la garantie in aceeasi forma, chiar daca defectul provine numai de la rulment).

Piesarul.ro NU ISI ASUMA raspunderea garantiei, iar aceasta poate fi anulata in urmatoarele cazuri:

– Piesa nu a fost montata intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul de manopera executata
– Piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
– Piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
– Piesa nu a fost identificata corect datorita prezentarii a unor date eronate de catre cumparator sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit
– Piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator
– Automobilul a fost folosit in conditii necorespunzatoare (taximetrie, raliuri, competitii sportive etc.)
– Automobilul a suferit un accident sau a fost supus unor factori externi, fenomene ale naturii sau de alta natura
– Piesele prezinta urme de lovituri, indoituri, deformari, rupturi etc.
– Piesele prezinta o uzura normala (fireasca)
– Piese au ajuns deteriorate din cauza firmei de curierat.

Pentru acumulatorii auto, garantia se deruleaza prin service-urile agreate mentionate in certificatul de garantie care insoteste fiecare acumulator.

– Pentru piese de schimb de origine ale grupului Volkswagen Group, procedura de acordare a garantiei este specifica, fiind necesara deplasarea autoturismului pe care s-a montat piesa la cel mai apropiat dealer al grupului; garantia fiind preluata de reteaua grupului.
Returul: Dreptul de retragere se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”.

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail office@piesarul.ro

– Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

– Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

Piesele vechi la schimb se returneaza in termen de maxim 14 zile, in ambalajele pieselor noi.

Returul se va face prin aceeasi modalitate ca la expediere, curierat la adresa: Str. Iordache Nastase nr. 31, Sector 5, Bucuresti. Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.
Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri.

Piesarul.ro nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.
Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate.
Ulterior va vom comunica statusul returului.

Daca produsele returnate:

– au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
– nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate
– sunt lipsite de accesoriile si componentele originale
– prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura
– sunt de origine(OE) si sunt comandate din depozitele externe prin comenzi speciale pentru care s-a solicitat plata in avans sau sunt comandate gresit deoarece cumparatorul nu a pus la dispozitie datele de identificare ale autovehiculului si seria de sasiu sau aceastea au fost comunicate eronat
– sunt module programate, piesele speciale fabricate pentru autoturisme din afara spatiului european, piese de siguranta (ex.: airbaguri, centuri de siguranta), huse si acoperiri.

atunci in aceste situatii descrise mai sus vi se va comunica (daca exista) si costul aducerii acestora la conformitate pentru a putea fi repuse in vanzare.

ro_RORomanian
X